Saturday, November 17, 2007

Bass Amp Problem

Lepas siap pasang karpet pagi semalam, sampai le pukul 4 pagi hari ni aku kemas2 dan setup instrument dan aku budget nak bkak studio hari ni.. tapi last2 minute aku buat last checking pada sume instrument tetiba amp bass buat problem plak.. bunyi macam terkentut-kentut.. terpaksa hantar repair.. So, kena tunggu lagi 2,3 hari baru bleh siap.. lepas siap repair amp tu baru la Blast Studio boleh beroperasi semula..
Aku nak mintak maaf pada sume customer2 Blast Studio dan krew2 atas berlakunya kelewatan pembukaan semula studio selepas renovate hari tu.. nak buat camne kan menda yang tak dijangka nak terjadi.. insya-Allah aku akan perbaiki segala kecuaian aku supaya hal2 macam ni tak berulang..
Seriously aku frust gile sebab tak dapat bukak studio pada waktu yang aku sendiri jangkakan.. Penat pon tak habis lagi.. thanks to all studio crews dan kawan2 yang membantu sepanjang proses renovate studio dan sepanjang studio menghadapi masalah.. Chow!

6 comments:

Anonymous said...

biasala tu adat meniaga.yg penting kau tak putus asa.

barang lama tak nak jual ke?

Anonymous said...

sabar ye pokzol ada hikmah la tu.
flying v custom dulu ada lagi tak tolak kat aku.

Anonymous said...

ape brg guna yg lame..angkat baru la..

Anonymous said...

terharu aku bace.... hahahaha
seorg tokey yg bagus... respek sama kamu... ada masa gua singgah blast ye...

Anonymous said...

cepat ler bkak studio pokzol wei.
kitorang sume dh lama kesangapan ni!

Anonymous said...

cpt la bkak.jam kt sinar ngn xsid tk feel ah.nk kene kt blast gak ni.
tlg promote lakk eiiiii