Friday, November 23, 2007

Blast Studio Dibuka Semula

Yea! Setelah proses renovate dan masalah2 selesai, akhirnya Blast Studio dibuka semula malam tadi (Khamis, 23/11/07) dengan berwajah baru dan mood yang baru.. selain tu, beberapa instrument baru telah dimasukkan bagi memenuhi kehendak dan permintaan ramai.. Semoga Blast Studio terus menjadi pilihan utama bagi jammers dan musicians sekitar kuantan dan daerah berhampiran..

Dimaklumkan juga tiada sebarang kenaikan caj dan harga di Blast Studio.. (ramai sgt risau aku naikkan harga.. ape daaa korang.. hokhokhohohkohkh)

Studio rate:
1/2 jam : RM 12.00
1 jam : RM 22.00
+ 2nd Guitar : RM 2.00
+ Keyboard : RM 2.00
+ Twin Pedal : RM 5.00
Extra Mic : RM 2.00

Sewaan instrument untuk college event, kenduri kahwin dll :
Minimum RM 500 (bergantung pada lokasi, masa penyewaan dan hal2 berkaitan)

Opening Hours
Monday - Friday : 2.00pm - 12.00am++
Saturday & Sunday : 12.00pm - 12.00am++

Untuk tempahan dan pertanyaan, sila hubungi Pokzol (012-9006905/012-9006924) atau Udin (012-9376958)




7 comments:

Anonymous said...

lawa siottt studio baru.
memang ada klass la gini pokzol.
nanti aku tlg promote bebudak kt sini :D

Anonymous said...

mmg nampak lain trus.aku nk jam ptg ni gk.hahahhahah.
poster tu apsal tk gantung?kasi aku la kalau tk nak!

Anonymous said...

GO pok Su GO!!
Nanti Fadhlan n Fatin dtg jam!!
haha...
All the best, bro!

Anonymous said...

tahniah...
studio anda akhirnya berjaya terbuka,,.
wahahaha..

Anonymous said...

3 hari xonline masuk blog studio ni dh bkak rupanya :D
pokzol ko memang best la.
nk jam preeeeeeeee

Anonymous said...

hari ahad hari tu aku dh jam kat blaststudio. aku nak komen sket.
best, sedap, puas hati! aircon tu sejuk sangat tak tahan aku. heheheh

Anonymous said...

gambate!
nk aku letak comment gak ek. do ur best always k! aim higher always k . ^ ^