Thursday, November 15, 2007

Renovate

Baru2 ni ramai giler org call aku dan tanye apsal studio tak bkak.. tak larat aku nak jawab.. lama gak aku tutup dekat sebulan kot (skali ngan cuti raya).. hokhokhokhokh.. so, utk pengetahuan semua aku dan krew2 studio buat sedikit renovation pada studio.. so, aku akan update gambar2 semasa proses renovate studio utk tatapan semua.. slain drpd tu aku tambah instrument baru untuk kepuasan pengunjung Blast Studio.. insya-Allah pertengahan bulan November ni studio akan dibuka semula dengan berwajah baru.. jangan lupa khabarkan kepada semua tentang berita baik ni.. huhuhuu.. Chow!

3 comments:

Anonymous said...

ko cakap je la ko cuti nk cuti raya lelama!

Anonymous said...

patutla bila aku dtg asyik tutup je. ko pon tak tampal notis studio tgh renovet. dh tepaksa aku kayakan studio lain.lalalalla

Anonymous said...

renovation mengejut buat customer terkejut.apa la bro